W kolejnym wywiadzie, który przeprowadziliśmy w ramach cyklu C4RE, pytamy naszego gościa, Prof. Prof. Visente Martinez Tur z University of Valencia, na temat twardych kompetencji związanych z zarządzaniem projektem badawczym. Gdy obejrzysz wywiad, otrzymasz odpowiedzi na następujące pytania:
- Jakie kompetencje musi posiadać badacz, aby otrzymać grant?
- Jakie czynniki powodują, że badacz wzbudza zaufanie?
- Kiedy zaczęła się przygoda Profesora ze świadomym budowaniem własnych kompetencji lidera projektu badawczego?
- Jakie kompetencje Profesor chciałby nabyć w przyszłości?
- Jakie cechy są potrzebne do kierowania zespołem badawczym?
- Jakie czynniki wpływają na to, że członkowie zespołu badawczego identyfikują się z jego celem?
- Kiedy ocena pracy członków zespołu powoduje rozwój zespołu?
- Jakie kompetencje Profesora pomagają mu w zarządzaniu zespołem badawczym?
- Jakie czynniki zewnętrzne zwiększają kompetencje waszego zespołu?
- Jakie kompetencje są cenione na Pana uczelni przez kierownictwo uczelni?
- Które z kompetencji pracowników Pana uczelni są regularnie badane przez kierownictwo uczelni?
Zobacz cały wywiad:
O naszym rozmówcy:
Prof. Visente Martinez Tur jest profesorem na Uniwersytecie w Walencji w Hiszpanii i koordynatorem programu Erasmus Mundus Joint Master Degree in Work, Organizational and Personnel Psychology (WOP-P). Ma znaczący wkład w psychologię stosowaną i spełnia wszystkie wymagania stawiane członkom IAAP. Przez wiele lat jego główne projekty badawcze dotyczyły organizacji dla osób z niepełnosprawnością intelektualną, psychologii usług, jakości usług i satysfakcji klienta. Zebrał również wyniki badań dotyczące organizacji trzeciego sektora (non-profit) i zaufania oraz klimatu usług i miał znaczący wpływ na ten ważny obszar i praktykę.
Wywiad z Prof. Visente Martinez Tur prowadzą:
- prof. dr hab. Barbara Kożusznik, Uniwersytet Śląski w Katowicach
- dr hab. inż. Olaf Flak, Niezależny trener i doradca biznesowy
Pobierz też e-book na ten temat „Competence of managing a research team”